KALİTE POLİTİKASI
Yöneticilerimiz ve tüm personelimiz için mutlak öncelik ;
* Kaliteli, çevreye, iş sağlığı ve güvenliği sistemine uygun mümkün olan en yüksek standartta hijyenik kültürel ve konaklama operasyonlarını yürütme ve müşterilerine güvenilir bir hizmet sunmaktır.
* Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en hızlı ve en iyi şekilde karşılamak,
* Müşteri memnuniyetine önem ve öncelik vermek ve müşteri beklentilerinin üzerine çıkmak için çalışmak,
* Çalışanlarının düzenli ve sürekli eğitimler ile kendilerini geliştirmelerini sağlamak,
* Uygunluk yükümlülükleri şartları ile kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak, kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmek,
* Kalite yönetim sistemi standartlarının sürekliliğini sağlamak için hedef ve planlarımızı kesintisiz uygulamak,
* Ürünün satın alınması, depolanması, üretimi ve sevkiyat zincirinin her aşamasını kontrol altında tutarak, problemleri ortaya çıkmadan önlemek,
* Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin her zaman yüksek standartlarda olması için değişen teknolojileri, iletişim araçlarını ve işletme kaynaklarını etkin bir biçimde kullanmak,
* Tüm üretim faaliyetlerimiz ve hizmetlerimiz süresince, ekolojik dengeye zarar vermemek için gerekli her türlü çevresel tedbirleri almak,
* Hizmetlerimiz süresince doğal kaynak kullanımının ve atık üretiminin azaltılmasını sağlamak,
* Toprağa, suya ve diğer doğal ortamlara yönelik kirlenmenin önlenmesini sağlamak,
* Gelecek nesillere yaşanabilir bir çevreyi miras bırakmak.